Blogger Templates

Thursday 20 October 2011

FOR YOU NORIS AZWIN & BUDAK KELAS 4PD2 ❤

 selamat tinggal kawan ..

selamat tinggal kawan , tak mudah aku pergi
bila wajah mu sentiasa dihati ini
okay , dah memang bukan mudah untuk aku
menerima hakikat
dalam hidup ini sentiasa tersekat ,
apa yang ku harap kan persahabatan yang
suci murni tetapi semua nya hilang
selepas kau pergi .




dulu hari , hariku berwarna warni
    kini kian mendung kian tinggal tinggal satu memori.
jangan , jangan lepaskan genggaman ku ini
hidup ku hanya bermakna jika kau
ada disini
mana janji mana erti kenapa
gembira ku kini menjadi sepi hapuskanlah segala
yang diimpikan



tetapi ku tetap tabah kerna
 tuhan yang menentukan
   kau kan pergi , tapi apa kan daya
    walaupun ku dah cuba sedaya upaya
tiada erti kau tinggalkan aku ,
 sedang keramatku mengasihani
diri mu
cuba ingat semua yang kita lalui buka lah
fikiran mu kembali


               ku tak mahu hidup tanpa mu disisi kerna 
                                       kau kawan  yang aku kasihi                     
                 kenapa semua jadi begini ,
                 kenapa .... mengapa ?
               walau ku pergi kawan ku , dalam jiwa ini
                 sentiasa ada kau yang kekal

                  selamat tinggal 



          #haha mesti korang pernah dengar lirik nikan ,
         okay ni lagu zizan dan dlna nadzir  
        tapi ..... aku ubah sikit . ngeeee XD
            haha , mengarut je kan aku ni ... apa pun tak bleh
              hikhok


                   ILOVEYOUUU KAWAN 
      

No comments:

Post a Comment